LinkedIn staat vol met oproepen. Posts van professionals die een nieuwe opdracht of baan zoeken, en werkgevers die medewerkers zoeken en vacatures delen.
lees verderIn het voor- en het najaar staan er steevast netwerkbijeenkomsten en beurzen op het zakelijke programma. Dé kans om niet alleen te netwerken en zere voeten te krijgen van...
lees verderAls er 1 ding is waar ik mij in mijn werkzame carrière in de logistiek over heb verbaasd, is hoe makkelijk logistiek dienstverleners geld laten liggen.
lees verderWil jij leren hoe leads sneller klant worden? Hoe je meer winst haalt uit jouw duurzame product- en dienstenaanbod? Dan is dit gratis E-book speciaal voor agrifood en log...
lees verderJe hebt een LinkedIn Bedrijfspagina aangemaakt. Je logo en achtergrondafbeelding staan op z'n plek. Dat betekent dat je bedrijf vanaf nu ook op LinkedIn vindbaar is en je...
lees verderAls het gaat om het bedenken, maken en het verspreiden van content, doorloop je vijf verschillende stappen. Door deze stappen te volgen krijg je meer grip op jouw content.
lees verder
Heldere webteksten die jouw duurzaamheidsbeleid overtuigend communiceren. Zodat jouw klanten niet alleen begrijpen waar jouw bedrijf voor staat, maar dit ook echt gaan voelen door de juiste woorden die exact jouw visie en missie weergeven. Geen eenheidsworst maar een uniek verhaal.
Jouw unieke verhaal wekt vertrouwen. Klanten zien jou als expert in de markt. Ze begrijpen jouw waarde beter, kiezen sneller voor jou en betalen de prijs die daarbij hoort. Social media is niet langer een ‘moetje’ maar is onderdeel van je strategie. Omdat je merkt dat zichtbaar en vindbaar zijn vruchten afwerpt.
Je bouwt een voorkeurspositie op in de gedachten van jouw klant. Door jouw consistente aanwezigheid op social media trek je niet alleen nieuwe klanten aan. Ook talentvolle medewerkers verbinden zich maar al te graag aan een bedrijf met een eigen en uniek verhaal. Jouw bedrijf groeit duurzaam. Met klanten en medewerkers die echt bij je passen. Meer winst ligt voor het oprapen.