De oplettende kijker ziet het natuurlijk meteen. Het pompeblêd uit de Friese vlag dat mijn roots verklapt. Maar dat deed mijn achternaam natuurlijk ook al wel.
Het pompeblêd vormt het puntje op de i en dat symboliseert mijn werk en vooral mijn manier van werken. Ik zorg voor de puntjes op de i. Ik denk de opdracht goed uit, plan het in, werk samen en voer het uit en let daarbij op de details. Mijn opdrachtgevers krijgen hierdoor weer grip op hun communicatie vraagstuk.
Ik vind zwart nogal een harde kleur, daarom geen zwart maar een bruine kleur voor de letters en een stevig fonttype. En bovendien is bruin de kleur van aarde, van de natuur, daar waar alles begint met groeien. Het symboliseert ook mijn agrarische achtergrond en mijn liefde voor natuur en duurzaamheid. Iedere opdracht zie ik als een nieuw begin en hierdoor groei ik zelf ook. Ik leer nieuwe mensen kennen, nieuwe organisaties, nieuwe onderwerpen en nieuwe branches.
De achtergrondfoto op de homepage van deze website is een foto van een omgezaagde boomstam. Het symboliseert het contentplan dat hout snijdt. Dat is waar ik voor ga. De boom leeft weliswaar niet meer, maar zorgt wel voor leven. Tijdens zijn groei zorgde hij voor zuurstof en legde hij CO2 vast. Eenmaal geworden tot hout komt hij opnieuw tot leven als natuurlijk bouwmateriaal. Een boom bestaat uit jaarringen. Een dikkere stam is dus al wat ouder, heeft meer ervaring. Zo zie ik mijzelf ook. Robuust als een boomstam met naast de nodige levenservaring inmiddels ook meer dan 20 jaar werkervaring. Een boomstam is daarnaast ook zwaar. In je eentje krijg je hem niet omver, samen wel. Het is daarom voor mij ook een symbool voor samenwerking.
Credits voor het ontwerp van het logo zijn voor Harold Eltink van Plaats 55.
Naar het overzicht
Heldere webteksten die jouw duurzaamheidsbeleid overtuigend communiceren. Zodat jouw klanten niet alleen begrijpen waar jouw bedrijf voor staat, maar dit ook echt gaan voelen door de juiste woorden die exact jouw visie en missie weergeven. Geen eenheidsworst maar een uniek verhaal.
Jouw unieke verhaal wekt vertrouwen. Klanten zien jou als expert in de markt. Ze begrijpen jouw waarde beter, kiezen sneller voor jou en betalen de prijs die daarbij hoort. Social media is niet langer een ‘moetje’ maar is onderdeel van je strategie. Omdat je merkt dat zichtbaar en vindbaar zijn vruchten afwerpt.
Je bouwt een voorkeurspositie op in de gedachten van jouw klant. Door jouw consistente aanwezigheid op social media trek je niet alleen nieuwe klanten aan. Ook talentvolle medewerkers verbinden zich maar al te graag aan een bedrijf met een eigen en uniek verhaal. Jouw bedrijf groeit duurzaam. Met klanten en medewerkers die echt bij je passen. Meer winst ligt voor het oprapen.